2012. február 7., kedd

Anna és a januári napsugarak

Íme Anna összefoglalója a kis januári kiruccanásáról.  Hihetetlen módon kifogta a legszebb, legnaposabb és legmelegebb napokat így tél közepén!

Szia Marcsi!
Igen,ezek szerint tényleg mázlim volt,én gondolom a "pumóm is besegített. Mindig itt van a közelemben,hiszek benne ,hogy mindig szerencsét fog hozni.
Nem bántam meg ,hogy januárban mentem /főleg hogy jó idő volt/ de a nagy csúcsforgalom sem hiányzott.Imádtam a tengert,nagyon tetszett a kis törpfalu -Alberobello ,finom fagyit ettem,tetszett a "dolce vita a kávézó előtt ,és a séták a parkban Bellel a kutyussal.
Köszönöm a túravezetést! Jó egészséget és sok vendéget kívánok Nektek!Mindenkinek ajánlom,látogassa meg ezt a darabka mesevilágot!
Szeretettel:Anna

----------------------------------------------
Szeretném felhívni a figyelmeteket a bal oldalon található szavazásra. Fontos lenne tudnom a nagy többség mit szeretne, 10 napos vagy 2 hetes fix időpontokat? Májusig lehet jönni hosszú hétvégére is nyugodtan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése